onsdag 2. november 2011

Jeg har blitt inspitert og hermet litt

...... etter KROnPRINSESSENES juleinnlegg. En fin, fin blogg forresten. Jeg måtte bare prøve litt og dette kommer jeg til å gjøre mer av de neste ukene. Men jeg skal nok skaffe meg noen andre farger. Julerød var ingen fin rødfarge, men det var det som lå i hobbyskapet.

Gjorde en liten vri. Ønsket meg en annen overflate. Jeg testet ut med litt ulike materialer som jeg kjevlet over FIMOen. Etter en kort avstemming her hjemme ble det bestemt at bestemorruten og en gardinrest gav det kuleste resultatet.  

Et lite OBS til meg selv, FIMO farger av så ikke bruk stoff og strikk som skal brukes til noe annet.


Til den første stjernen ble det brukt en blondekant. På neste stjerne testet jeg ut med en gardinrest fra stua. En lenke med bestemorplante, usikker på hva den grønne planten heter, ble kjevlet ut på overflaten. En bestemorrute gav den groveste strukturen mens knappene gav en glattere overflate. 



-som i dette innlegget har trent seg på kobling til en annen nettadresse, fotoredigering og mye annet. Jeg koser meg, men nå minner lillesøster meg på at det er tid for noe annet.
 

1 kommentar:

  1. Hei Kristin!
    Så kjekt at du ble inspirert inne hos meg...
    Og kjekt du la igjen noen ord, så jeg fant deg også :)
    Ble veldig fine mønster med alt du hadde brukt synes jeg!
    Har også prøvd med blonder i etterkant og synes det blir fint.
    Lykke til med bloggen din.
    Klem May Helen

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg slik at jeg kan finne deg.