torsdag 5. januar 2012

Det er trygt

 .. å gjemme seg bak et bilde.
Til nå har ugla vært meg og det kommer den nok i mange tilfeller å være en stund til. Men jeg merker at jeg ofte lurer på hvem folk er og hva gjør de når de ikke blogger. Så inne hos meg vil jeg titte litt fram.

Dette er altså meg.

Er hjemme med lillesøster noen månder til før jeg er tilbake som ortopediingeniør. Kort fortalt består yrket mitt i å desigene/lage og tilpasse hjelpemidler sammen med teknikere og brukeren.



Jeg er egentlig ikke så opptatt av trender. Men merker at jeg blir fanget mer enn jeg ønsker. Fokuset mitt akkurat nå er å være mamma, kone og en god venn.  

Familien min får du ikke treffe her. Det er et bevisst valg fra min side. 






Huset vårt er som det er, mens vi setter sammen ting og tang vi liker. Liker gamle ting som har vært i familien en god stund. En del farger, mye natur og bitte litt retro har jeg samlet på. Jeg liker spesielt det som vekker gode barndomsminner.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg slik at jeg kan finne deg.