søndag 1. januar 2012

Godt nytt år

En flott nyttårsaften er forbi.  
Herlige venner og flotte barn. 
Rakettene ble sendt opp lenge før midnatt og i det vi gikk inn i det nye året var alle huset fire medlemmer langt inne i drømmeland.

Ja, sånn er det bare når storebror synes det er morgen kl 5 enten det er hverdag, helg eller dagen etter en stor dag.
Men en super flott dag var det.

 Og i dag jaktet jeg på grønne ting i huset. 
Vel, jakte er kanskje ikke det rette uttrykket for mye er grønt her hos oss.


 Blir aldri lei grønt! Det er jeg nesten sikker på. Oppvaskhanskene minner meg litt Findus. En katt vi blir i godt humør av her i huset. 
Og skilpaddesekken blir brukt både titt og ofte av sin eier.


Lysestaken ble grønn til slutt. Kommer ikke til å pakke den bort når jula om en uke eller to er over her i huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg slik at jeg kan finne deg.