tirsdag 22. november 2011

Barnedåp


 ...trenger ikke å alltid være lyseblå eller babyrosa.


Vi liker sterke farger som rød, grønn og blå. Men i planleggingen snek det seg inn en og annen rosa nyanse. Flaggrekken ble laget laget av Washi tape og jeg er så fornøyd. 

En annen ting jeg er opptatt av er gjenbruk. Dermed fikk jeg påskudd for å kjøpe litt dill til dåpsfesten som jeg kunne bruke senere. Green gate koppene er et slik eksempel. Mye mer anvendelig enn enda flere blomsterpotter som havner i kjelleren så snart festen er over. Et lite sink hus snek seg også inn.







PomPomene som jeg hadde sett hos Den gode feen var vanskelig å lage. Man trengte utrolig tynt silkepapir og ekstremt mye tålmodighet. Siden jeg ikke hadde noen av delene der og da ble det sirkelpynt som jeg så hos Lille hottentott.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg slik at jeg kan finne deg.