onsdag 23. november 2011

Flere spor etter barn i huset




Siden forrige innlegg viste et rotete bilde må jeg vise et bilde av et av husets ryddigste rom!! Ja, sånn ser deler av barnerommet ut når det er stua det lekes i.

Et fargerikt, lite rom der dyr er temaet. Dyrene på veggen har jeg malt litt nå og da med Hobbymaling fra Panduro. Jeg har valgt å male kun en langvegg med motiver for at det ikke skal bli alt for uryddig. De andre veggene er hvite.
 
 

 Jeg har funnet figurer fra kjente og mindre kjente barnebøker og tegnet dem av på frihånd.


Et lite utvalg av gamle bøker som ikke er så populære her akkurat nå. Dermed blir de stående til "pynt" i hylla, mens de andre bøkene ligger i en stor korg i stua.




Fargeklatter, nye og gamle leker om hverandre.






Og noen litt mer nøytrale. Giraffen henger fra taket sammen med en Ikeadrage og en mus.


1 kommentar:

  1. Herlighet for et nydelig rom! Skal bokmerke dette innlegget og se om jeg ikke lar meg inspirere av deg når jeg ordner til jenta mi sitt rom etter hvert. Blei skikkelig inspirert!

    Jeg har slitt litt med å få lagt inn kommentar hos deg. Mange blåggere tillater at anonyme og navn/nettadresse også kan legge inn kommentarer og det gjør det lettere å legge igjen spor når man sliter eller ikke er pålogget. Skjønner likevel godt om du ikke ønsker å åpne for det.

    Syns du har en kjempefin blågg som fortjener skryt :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg slik at jeg kan finne deg.