lørdag 21. januar 2012

SDS, Tidskrift/liten bokhylle

Bare hylle2

Jeg ble så lei av aviser og blader som lå og slang rundt omkring. Jeg kom over et bilde av en metallhylle og fikk ideen til denne enkle lille hylla.




1.) Kjøpte meg et brett på BM.
SH plate



2.) Sagde av tre deler. Høyden på hylla er tilpasset magasiner, f eks ROM123.
SH trestykker




3.) Boret hull som vist på bildene. Brukte 4 lange skruer i hver ende. De store hullene er til feste av lærremsene.
SH endestykke SH bakstykke




4.) Delene ble skrudd sammen og hylla ble beiset med interiørbeis. Var så heldig å komme over et spann til en billig penge. Ja takk, sånt liker jeg.
5.)Spikket meg en liten pinne av en vedkubbe som lå under peisen.
SH spikke SH pinne




6.) Lagde meg  to lærremser. (Vurderte å lete etter et belte på Fretex, men fant ut at dette passet meg bedre.)
Detalj hylle hylle, nedre del
Hylle på vegg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg slik at jeg kan finne deg.