mandag 13. august 2012

Kom og dans med meg i regnet….

 

 

Kom og dans med meg

 

test5

 

 

Jeg kom over dette sitatet i ferien og likte det veldig godt.

Det har vært en regnfull sommer. Men ingen grunn til å deppe for det.

Livet skal leves!!

 

Sitatet skrev jeg i Photoshop. Fant et passende bilde på internett og satte det sammen på en gammel, grønn komode. Metallfugelen er ny, det samme er fuglehuset. Hundekjeksen og den fuksiafargede blomsten er hentet ute i hagen. Mens den grønne muggen og krukken er et Kremmerhusfunn.

2 kommentarer:

  1. Det var et nydelig sitat :)

    I dag har jeg hatt første dag på jobb etter sommerferien. Herlig å være tilbake! I dag skinner sola i Kristiansand.
    Ha en herlig kveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. God jul og godt nyttår ønskes deg og dine! Blogghilsen fra Ellen.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor etter deg slik at jeg kan finne deg.